Klacht indienen

Uiteraard streven wij naar een zo hoog mogelijk serviceniveau maar mocht u onverhoopt niet (geheel) tevreden zijn over onze dienstverlening, laat het ons dan weten. Klachten leveren een optimale bijdrage aan ons streven tot het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening. 

Wij besteden voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening en doen ons uiterste beste om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent. Als dat zo is horen wij dat graag. Met een adequate klachtenbehandeling streven wij naar het verbeteren van de klanttevredenheid en de kwaliteit van onze dienstverlening. 

Voor het indienen van een klacht kunt u het onderstaande formulier gebruiken, u kunt ons bellen of een brief of e-mail sturen. Wij behandelen de klacht altijd vertrouwelijk. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging en binnen 2 weken een inhoudelijke reactie. 

Formulier